GLAD

I veckan kom tre nya ansikten till SH, mer exakt tre Göteborgare. Ännu mer exakt tre roliga prickar. Igar var vi på symarknaden, fakemarket och sedan åt vi middag i stan. Jag kan sammanfatta det så att jag har nog inte skrattat såhär mycket på sex månader. Ikväll fick det bli häng på studentkrogen och drinkbord på G+. Känns otroligt skönt med alla nya ansikten runt om på campus och nu går vi in på sen sista tiden här i SH. Jag känner hur jag trivs och hur jag kommer sakna det när jag åker hem. Snart fyller jag 20 och då kommer min mamma och syster för att fira, längtar!!
PS: vill du bli av med tiggare i SH, köp en ros! Snälla Kevin köpte en till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0