la brasiliana keratin treatment

Yes då var det gjort! 2400kr fattigare men oj så nöjd. Fick bli lite ny färg och klipp också. Det enda negativa än sålänge var att han var tvungen att klippa av mer än 10cm pga att det var såpass slitet (Har inte vågat låta Kineserna röra mitt hår). Till på fredag är det förbjudet att på vatten i håret så då ska jag tillbaka och få det tvättet. Efter det vet jag exakt hur bra effekt det gav efter tvätt. Men nu är det spikrakt och silkeslent. MMMMMM, platt hår i ca 4 månader. SKÖNT(!!) Nu får tången vila.kl
Oj vilken dålig bild, haha. Ser inte riktigt hur det blev där men bättre bild kommer förmodligen senare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: yohanna

Hej, söt blogg du har :)



jag vill även säga att jag har veckans blogg på min blogg. och jag har över 300 unika besökare om dagen, detta kan bli en knuff att få fler besökare. Gå gärna in på min blogg och delta, puss!

2012-02-09 @ 08:41:00
URL: http://yoyossecet.blogg.se/
Postat av: panini

härligt att det blev så bra på dig!

2012-02-11 @ 08:55:42
URL: http://annidaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0