WOPS!

Oj det har visst gått hela fem dagar sen jag bloggade senast, helt ärligt beror det bara på att jag njuter av att vara där värmen är och vill inte ödsla mycket tid framför datorn dem här sista dagarna som varit. Nu är vi nyss hemkomna efter ytterligare en dag på stranden. Färgen har satt sig och imorgon natt åker vi tillbaka till vårt andra hem SH. Känns både bittert och skönt, kommer sakna att bada och gå i shorts men någon gång måste man ju komma tillbaka till verkligheten. Om ca två veckor är det inchekning på skolan igen och då börjar nästa termin och level C i Kinesiska. Känns bra med nya utmaningar trots att jag faktiskt tro det eller ej haft en del hemlängtan till lilla Borås. Men vad gör väl den då min kära syster ringde mig på skype igår och frågade hur vädret var under mars månad i SH, när jag förklarat att våren har tagit tag i SH och vi slipper kängor och dun så kom överraskningen, hon och mamma kommer över under min födelsedag i början av Mars. HUR LYCKLIG. Detta gjorde mig redo och taggad igen på att komma tillbaka till livet i SH
.
Imorgon lär det bli iallafall någon timme på stranden, vi åker inte mot flygplatsen fören vid 23 tiden så det finns gott om tid. Ska se till att städa och packa i ordning det mesta idag så vi får så mycket njutbar tid imorgon som möjlig. PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0