BAKOM MIG - FINALS, FRAMFÖR MIG - 43 DAGARS SEMESTER!

Nu är äntligen slutproven klara och dem gick oförskämt bra! Det kom som en rejäl chock när Linnea berättade att vi fått mail av en utav våra lärare där hon hade skrivit att hon var stolt över mig och en annan tjej som faktiskt fått alla rätt på hennes prov. Overkligt, jag vet! Det känns helt sjukt bra och jag känner verkligen att jag förtjänar dessa 43 dagar med lov nu. På Söndag börjar nyårslovet på riktigt för mig och Anni, då sticker vi till Thailand i tre veckor och gottar oss i solen! Ska bli helt fantastiskt. Nu ska jag vila hela dagen (Redig utgång igår) och ikväll ska jag och Anni prova på att laga tacos här i Shanghai! mmmmums.

Kommentarer
Postat av: elon

Är så glad för din skull :) grattis kakka

2012-01-11 @ 10:41:03
Postat av: katarina

gud vad söt du är på denna bilden

2012-01-11 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0