MIDSOMMAR PÅ SHANGHAIVIS PART2

Efter Fredagen var vi alla lagom trötta men trots detta piffade vi till oss på kvällskvisten och drog oss mot stan för ännu ett midsommarfirande, denna gången men YP, Young professionells. Där bjöds det på fördrinkar runt dem gigantiska långborden på sportbaren O'malleys och efter detta en Svenskt midsommarbuffé. Man kan ju säga som så att vårt var bättre! Det var samma förening vi var med på Julmiddagen lagom till julafton och då var maten top notch, så förmodligen lägger dem mer krut på det eventet. Men det var riktigt trevligt, massa intressanta människor och jagblev avundsjuk på dem flesta och deras framgång. Min bordsgranne var en ung kille från Skåne som var här på 1.5års kontrakt med H&M där han jobbade på produktkontoret, JAG VILL MEEED!  Men jag ska minsann nå dit och tusen gånger längre. Tack YP för mat, dryck, fest och trevligt sällskap. Detta fick knyta ihop midsommar säcken, då söndagen mest firades sängliggandes och framför böckerna. 
 
Jag , Linnea, (E)manuelle & Ingrid på Bar Rouge
.Bar Alla dessa bilder är lånade från Jennifers blogg då jag just nu är en iphone kort och är för lat för att släpa med mig systemkameran. Tack för lånet på förhand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0