TISDAG

Japp, så var det Tisdag. Idag slutade jag skolan vid halv tolv och begav mig direkt mot Deli för att fortsätta glo i böckerna. Det är riktigt skönt att sluta tidigt för idag betydde det att jag kunde stänga igen böckerna redan vid halv 4 igen för att gå hem. På vägen hem hämtade jag min tvätt hos tvättanten i källaren som jag lämnat in igår. Inte sådär jätte awsome info men det händer inte så mycket just nu. Nu har jag laddat upp med fyra filmer av däckar genre så ikväll blir det filmtittning och soppätning på rummet. Imorgon börjar vi efter lunch, skönt, ska upp tidigare och fixa håret för imorgon är det Ladies niiiight!

Ps: köpte en ny cykel igår, det blev svart, gillar den inte..

Bjussar på en bild från förra Onsdagen!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0