20120308

Jag har varit upptagen med lite allt möjligt den senaste tiden och helt glömt av att lämna några spår här.. Jag har längtat tillbaka till varma och glada tider, och haft roligt med vännerna här i SH. Jag har hunnit vara på Ikea och ätit lite svensk mat som förövrigt inte är speciellt god i SH. Jag har varit på symarknaden och "råkat" sy upp två jackor till, spelat biljard och beerpong samt massor där till.



Skolan rullar på, det är svårt redan såhär andra veckan in men det ska nog falla på plats. Idag ska jag studera lite och packa en weekendväska för i helgen kommer min underbara mamma och syster för att fira min 20årsdag! Wiii, så direkt efter skolan imorgon blir det raka vägen till hotellet. Glad tjej!
.
Det var allt för nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0