VUXENPOÄNG

Nu har jag tagit saken i egna händer och vårstädat lägenheten. Känns skönt faktiskt, allt är kliniskt rent och äntligen kan jag ta mig ut på balkongen utan att behöva slänga på mig ett par skor. Jag har putsat fönster, moppat, dammat och skurat i fyra långa timmar efter skolan. Nu är klockan snart 15 här i SH och det är dags för lunchen jag glömde äta tidigare idag. nöjd med resultatet, känns skönt att allt är fräscht igen, nu är jag redo för rundvandring med GPT09 och besök av joeeey!
PS: Glömde att nämna att vi har 23 grader och sooooool :D Shorts-lycka!

Kommentarer
Postat av: Fatlon

Åh vad härligt!

Kul att du tar massa bilder :)

När sommaren kommer, kommer Natalie hem igen, eller? :D

2012-03-27 @ 10:35:39
Postat av: Clara

SNYGGT!!

2012-03-29 @ 03:08:33
URL: http://jarbrand.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0