CIAO BELLA

Hejdå-middagen för Frida vart väldigt trevlig, här är lite bilder.

Idag var jag hemma från skolan, det sjuka är anledningen, myggbett!!! På höger ben under knät har nämligen alla myggor valt att sticka mig.. Eftersom hälen är täckt går jag koko och måste ha flippflopp i stortsätt. Akta er för SHs monstermyggor. Jag gick alltså inte i skolan idag eftersom jag under hela natten sammanlagt sov i högst 2 timmar.

Men man skall inte vara bitter,, nu är det äntligen helg igen. Jag ska ta en sväng förbi Deli och få 45 till tecken att fastna i huvudet samt käka lite försenad lunch. Ikväll blir det nog houseparty ännu en gång, ska se till att sova mer innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0